Ми знаємо, що ми всі різні, тому і результати навчання навчання учнів нашого класу також різні.
Ми висунили гіпотезу, чи насправді "Чим більший розмір шапки, тим краше навчається учень"
Ми побачили, що учні нашого класу, які мають середній бал високий мають розмір голови різний, а не найбільший.
Тому робимо висновок, що наші знання зовсім не залежать від розміру головного убору, який ми носимо.
Ми висунили гіпотезу, чи насправді "Чим більший розмір шапки, тим краше навчається учень"
Ми побачили, що учні нашого класу, які мають середній бал високий мають розмір голови різний, а не найбільший.
Тому робимо висновок, що наші знання зовсім не залежать від розміру головного убору, який ми носимо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий